ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΑ ΑΚΑΣΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ - ΘΑΝΑΤΟΣ Γ
Ο θάνατος είναι δάσκαλος και θεός μαζί και όχι λήθη όπως τον αντιλαμβάνονται και κρίνουν έχοντας ως βάση το σώμα οι άνθρωποι. Ο θάνατος είναι μια διαδικασία "βρασμού". Κάθε φορά που οι ενέργειές σας, οι επιθυμίες, ο φόβος, η απληστία, όλα έχουν "βράσει" μέσα στην υψηλή ενέργεια, υπάρχει η πιθανότητα οι επιθυμίες σας να γίνουν πραγματικότητα και οι φόβοι σας να κατακτηθούν. Μπορείτε να είστε ελεύθεροι τόσο από την επιθυμία όσο και από το φόβο, αν είστε αρκετά θαρραλέοι ώστε να αντιμετωπίσετε τη συνειδησιακή διαδικασία. Κατά τη διάρκεια του θανάτου, οι επιθυμίες σας έρχονται μπροστά σας ακριβώς για να σας καταστήσουν κατανοητή την απογοήτευση που μπορεί να προκαλέσει η παρουσία τους. Οι φόβοι που έρχονται μπροστά σας, είναι για να σας κάνουν να καταλάβετε ότι δεν μπορούν πλέον να σας φοβίζουν, αν δεν έχετε όμως την απαιτούμενη επίγνωση έτσι ώστε τους κοιτάξετε σε βάθος και να αντιληφθείτε ότι σας παρουσιάζονται για να σας αποκαλύψουν τις αλήθειες τους, θα σας παραπλανήσουν. Το λάθος θα γίνει και θα είναι σαν να σφάλλετε για έναν φίλο, ότι είναι εχθρός και πριν ακόμη και ο φίλος εκφράσει τη φιλικότητα του, εσείς πιστεύοντας ότι είναι εχθρός, θα τον χειριστείτε με διαφορετική στάση.
Έτσι, όταν οι επιθυμίες και οι φόβοι έρχονται μπροστά σας κατά τη στιγμή του θανάτου, πρέπει να έχετε την υπομονή και την συνείδηση για να τους κοιτάξετε. Έρχονται μπροστά σας μόνο και μόνο για να καταλαβαίνετε τον παραπλανητικό και μάταιο χαρακτήρα τους. Μη κοιτάζοντας τις επιθυμίες και τους φόβους με συνειδητό τρόπο, μπορούν να σας δώσουν μια λανθασμένη επέκταση της ζωής. Όταν οι επιθυμίες, σας προσφέρουν μια λανθασμένη επέκταση ζωής, έχεις την εμπειρία του παράδεισου. Όταν οι φόβοι δίνουν μια λανθασμένη επέκταση ζωής, αυτό που βιώνετε είναι κόλαση. Όμως με μια αφυπνισμένη συνείδηση όταν έχετε να κάνετε με αυτά τα δυο, τότε αυτό που βιώνετε είναι απελευθέρωση.
Ο θάνατος μπορεί να είναι ένας μεγάλος γκουρού για να σας απελευθερώσει και θεός για να σας δώσει το απόλυτο. Με το να έχετε επίγνωση σε όλες τις στιγμές της ζωής σας και κατά τη διάρκεια των μεγάλων επιθέσεων φόβου και απληστίας, ενώ βρίσκεστε στο σώμα, είναι ο καλύτερος τρόπος προετοιμασίας για το θάνατο. Η στιγμή της αποχώρησης από το σώμα έχει μεγάλη σημασία. Αυτή η στιγμή θα αποφασίσει τον τρόπο με τον οποίο θα συνεχίσετε το ταξίδι σας.
Έτσι προετοιμάστε τον εαυτό σας, έχοντας αφυπνισμένη συνείδηση, με το να γνωρίζετε και να αφομοιώνετε στοιχεία του εαυτού σας μέσα από μια διαρκή διαδικασία αυτογνωσίας, πρακτικά να ζείτε ως φωτισμένοι. Να είστε συνεχώς μέσα στη διαδικασία της αφύπνισης κατά τη διάρκεια του χάους ή των τσουνάμι των φόβων και των επιθέσεων της απληστίας στη ζωή σας. Αν βρίσκεστε στο σώμα με ασυνείδητο τρόπο και χωρίς να έχετε επίγνωση, η αντίληψη που θα έχετε για το θάνατο πριν πεθάνετε ή κατά τη διάρκεια του, μπορεί να φέρει τεράστια ταλαιπωρία και μπορεί να προκαλέσει μεγάλη ζημιά στη διαδικασία εξέλιξης της συνείδησης. Έτσι, πρέπει να κατανοήσετε πως, το να προχωράτε συνειδητά στη διαδικασία θανάτου σας απελευθερώνει από τον φόβο και την απληστία. Σε κάθε στιγμή στη ζωή σας όταν περνάτε από στιγμές φόβου ή απληστίας, μια μικρή διάσταση του θανάτου γίνεται αντιληπτή και βιώνεται από την διαρκώς ανήσυχη συνείδησή σας. Εισχωρήστε στην εμπειρία, αφυπνιστείτε, ζήστε στιγμές φώτισης και θα δείτε σε πλήρη βάθος το νόημα της, αλλά και τον σωστό χειρισμό του φόβου και της απληστίας. Μόνο από μια τέτοια συνειδητοποίηση μπορεί να υπάρξει απελευθέρωση. Καθώς αυτές οι αλήθειες δεν έχουν συγγραφέα, είναι καθολικές, αιώνιες και δεν εξαρτώνται από κανένα άτομο, συμπεριλαμβανομένου του σώματος μέσω του οποίου διαβάζονται, οποιοσδήποτε τις εσωτερικοποιεί, βασίζεται και ευθυγραμμίζει τη συνειδητή διαδικασία επίγνωσης του σε αυτές τις αλήθειες, θα γιορτάσει την ίδια του την ύπαρξη με τη χάρη του Καλαμπάϊραβα, του ίδιου του Κόσμου.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Ποια είναι τα βήματα που πρέπει να γίνονται κατά τον διαλογισμό του θανάτου; πως γίνεται ο διαλογισμός αυτός;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Κάθε φόβος που συσσωρεύετε, κάθε φόβος, σας κάνει να αισθάνεστε ταραγμένοι, κάθε φόβο που δεν θέλετε να σκεφτείτε ή να θυμάστε, πρέπει να περάστε μέσα από αυτόν. Πηγαίνετε σε όλους αυτούς τους φόβους συνειδητά, χωρίς να αποφασίσετε να σώσετε τους εαυτούς σας από αυτούς, ούτε να έχετε απληστία για να επιβληθείτε πάνω σε αυτό που φοβάστε, γιατί ο άνθρωπος επειδή κατά βάθος κάτι φοβάται, προσπαθεί να το ξεπεράσει και τελικά γίνεται άπληστος. Έτσι χωρίς να έχετε την απληστία ή το φόβο, μπείτε (με τη σκέψη σας) μέσα στον φόβο. Φυσικά, ο φόβος θα χάσει την ποιότητα του ως φόβος, όταν δεν θα κουβαλάτε φόβο ή απληστία για τον ίδιο τον φόβο κι όταν οι φόβοι σας αντιμετωπιστούν με γενναιότητα και χωρίς απληστία, θα ευθυγραμμίζεται καθημερινά η συνείδησή σας.
Η αλλαγή της συνείδησής σας από jagrat σε swapna, από swapna σε sushupti, δηλαδή από την κατάσταση εγρήγορσης, στην κατάσταση ονείρου και από την κατάσταση ονείρου στο βαθύ ύπνο, συμβαίνει γιατί η επίγνωσή σας δεν είναι ευθυγραμμισμένη, ρυθμισμένη. Είτε οι προσκρούσεις του φόβου, είτε οι προσκρούσεις λόγω της απληστίας, είναι οι αιτίες που η συνείδησή σας κάνει το άλμα από την κατάσταση εγρήγορσης προς την κατάσταση των ονείρων ή από εκεί στην κατάσταση του βαθύ ύπνου. Αν βγάλετε όλες τις προσκρούσεις, τα τραντάγματα αυτά που προκαλούνται από τον φόβο (και την απληστία) πριν πάτε για ύπνο, ουσιαστικά δεν θα κοιμηθείτε, αλλά θα βρεθείτε σε αυτό που αποκαλούμε αβίαστη συνειδητοποίηση, είναι η λεγόμενη κατάσταση της turiya. Έτσι λοιπόν η λέξη turiya είναι η κατάσταση στην οποία βρισκόσαστε μέσα σε μια αβίαστη συνειδητοποίηση, χωρίς τις αναταράξεις του φόβου και της απληστίας. Κάθε βράδυ να κάνετε αυτά τα βήματα, να αφαιρείτε όλους τους φόβους και την απληστία που δημιουργήσατε κατά τη διάρκεια της ημέρας και με τη συνεχόμενη πρακτική και αντιμετώπισή τους, θα μπορείτε να βρίσκεστε στην κατάσταση της turiya. Αυτή είναι η διαδικασία θανάτου σύμφωνα με τον Μαχαντέβα.
Η αλλαγή της συνείδησής σας από jagrat σε swapna, από swapna σε sushupti, δηλαδή από την κατάσταση εγρήγορσης, στην κατάσταση ονείρου και από την κατάσταση ονείρου στο βαθύ ύπνο, συμβαίνει γιατί η επίγνωσή σας δεν είναι ευθυγραμμισμένη, ρυθμισμένη. Είτε οι προσκρούσεις του φόβου, είτε οι προσκρούσεις λόγω της απληστίας, είναι οι αιτίες που η συνείδησή σας κάνει το άλμα από την κατάσταση εγρήγορσης προς την κατάσταση των ονείρων ή από εκεί στην κατάσταση του βαθύ ύπνου. Αν βγάλετε όλες τις προσκρούσεις, τα τραντάγματα αυτά που προκαλούνται από τον φόβο (και την απληστία) πριν πάτε για ύπνο, ουσιαστικά δεν θα κοιμηθείτε, αλλά θα βρεθείτε σε αυτό που αποκαλούμε αβίαστη συνειδητοποίηση, είναι η λεγόμενη κατάσταση της turiya. Έτσι λοιπόν η λέξη turiya είναι η κατάσταση στην οποία βρισκόσαστε μέσα σε μια αβίαστη συνειδητοποίηση, χωρίς τις αναταράξεις του φόβου και της απληστίας. Κάθε βράδυ να κάνετε αυτά τα βήματα, να αφαιρείτε όλους τους φόβους και την απληστία που δημιουργήσατε κατά τη διάρκεια της ημέρας και με τη συνεχόμενη πρακτική και αντιμετώπισή τους, θα μπορείτε να βρίσκεστε στην κατάσταση της turiya. Αυτή είναι η διαδικασία θανάτου σύμφωνα με τον Μαχαντέβα.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Τι συμβαίνει με την ψυχή των ανθρώπων που πεθαίνουν σε ατυχήματα ή δολοφονούνται. Είναι παρόμοια με την αυτοκτονία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Σε ατυχήματα, εάν το άτομο συμμετέχει άμεσα λέγοντας ναι, στον θάνατό του, θα αντιμετωπιστεί ως αυτοκτονία ή αν δεν εμπλέκεται άμεσα λέγοντας ναι σε αυτόν τον θάνατο και πρόκειται για μια κατάσταση που είναι πέρα από τον έλεγχό του, θα θεωρηθεί ως δολοφονία. Αν πρόκειται για αυτοκτονία, το υπόλοιπο μέρος του χρόνου που πρέπει να ζήσει χωρίς σώμα, θα είναι μια περίοδος με βαθιά ενοχή και πόνο, αλλά αν είναι δολοφονία, δεν θα φέρει ούτε τον πόνο, ούτε την ενοχή. Θα του δοθεί ακριβώς χώρος για να ξεκουραστεί χωρίς πόνο ή βασανιστήρια. Θα βρίσκεται σε κατάσταση αναμονής και θα περιμένει μέχρι να συμπληρωθούν τα χρόνια μέχρι την επόμενη ενσάρκωση. Αλλά αν πρόκειται για αυτοκτονία, θα περιμένει μαζί με μια βαθιά ενοχή και πόνο. Συνήθως τα πνεύματα εκείνα που διαταράσσουν τους ανθρώπους, είναι ψυχές που έχουν αυτοκτονήσει και δεν έχουν δολοφονηθεί. Οι δολοφονημένοι έχουν τεράστια συμπάθεια και έχουν συχνά την τάση να βοηθούν τα ανθρώπινα όντα.
Οι δολοφονημένοι μπορεί να βρίσκονται σε διάθεση να βοηθήσουν τους ανθρώπους όπως κάνουν οι φίλοι, αλλά οι αυτόχειρες, καθώς η συνειδητότητά τους δεν θα βρίσκεται σε ήρεμη κατάσταση, δεν θα είναι σε θέση να βοηθήσουν και ο καθένας που συνδέεται με αυτούς θα βρίσκεται σε κίνδυνο. Οι άνθρωποι που έχουν αυτοκτονήσει, αυτές οι ατομικές ψυχές θα παίζουν μόνο πονηρά παιχνίδια για να μεταδώσουν αυτό που αισθάνονται ως πόνο και βασανισμό, δηλαδή τη βαθύτατη απογοήτευση και το θυμό, απέναντι σε όλα τα πράγματα της ζωής και δε θα έχουν καμιά χρησιμότητα για τα ανθρώπινα όντα. Έτσι, ο Mahadeva δίνει εντολή σε όλα τα διάμεσα που επικοινωνούν με αυτούς που έχουν φύγει να μην επικοινωνούν, σχετίζονται ή προσπαθούν να βοηθήσουν τις ψυχές που έχουν αυτοκτονήσει. Μπορούν να συσχετιστούν ή να προσπαθήσουν να λάβουν τη βοήθεια, υπό οποιεσδήποτε μορφές και με οποιονδήποτε τρόπο γνωρίζουν ότι είναι διαθέσιμος με τις ψυχές, οι οποίες έχουν δολοφονηθεί.
Ερώτηση
Πότε συμβαίνει ο θάνατος; Είναι όταν η καρδιά σταματήσει ή όταν η αναπνοή σταματήσει ή όταν ο θάνατος εγκεφάλου συμβαίνει σύμφωνα με τις ιατρικές γνωματεύσεις; Πώς μπορεί ένας γιατρός να βοηθήσει την ψυχή που φεύγει από το σώμα;
Απάντηση
Αυτό που καταλαβαίνετε ως κλινικό θάνατο δεν έχει καμία σχέση με το θάνατο. Όταν συμβαίνει ο θάνατος, όλα αυτά τα συμπτώματα που ρωτήσατε συμβαίνουν, η καρδιά σταματάει, ο εγκέφαλος σταματά και όλα τα άλλα συμπτώματα που ισχυρίζεστε κατά τη διάρκεια του κλινικού θανάτου συμβαίνουν. Καταλαβαίνετε ότι όταν όλα αυτά τα πράγματα συμβαίνουν ένα προς ένα, διακοπή της αναπνοής, διακοπή της καρδιάς και τέλος διακοπή του εγκεφάλου, όταν συμβαίνει και το τελευταίο σύμπτωμα, αυτό θα πρέπει να είναι η στιγμή του θανάτου, σηματοδοτείται η στιγμή του θανάτου σύμφωνα με την ανθρώπινη κατανόηση. Ακόμα κι αν κάποιο από αυτά εξακολουθεί να συμβαίνει τότε ο θάνατος δεν πρέπει να δηλωθεί και το άτομο θα πρέπει να θεωρείται ζωντανό. Αλλά ακόμα και αν μετά από όλα αυτά τα τρία συμβούν, μόνο εάν η αντανάκλαση της ψυχής σταματήσει να συμβαίνει στο τσάκρα της καρδιάς, ananda gandha, ο πλήρης θάνατος συμβαίνει και η δυνατότητα επιστροφής στο ίδιο σώμα καθίσταται αδύνατη. Μέχρι να συμβεί αυτό, η δυνατότητα της επιστροφής στην ίδια αντανάκλαση και πάνω στο ίδιο σώμα, εξακολουθεί να υπάρχει.
Επομένως, αυτό που καλείτε εσείς ως κλινικό θάνατο, πρέπει να είναι το συμβάν και των τριών. Όταν συμβεί και το τελευταίο, τότε εκείνη τη στιγμή θα πρέπει να θεωρηθεί ως κλινικός θάνατος. Ακόμη και αν μια από τις παραπάνω λειτουργίες εξακολουθεί να υφίσταται, τότε το άτομο δεν θα πρέπει να κηρύσσεται νεκρός. Αλλά ακόμα και εάν τα τρία συμβάντα υπάρχουν, δεν αποκλείεται η πιθανότητα η αντανάκλαση της ψυχής να ξανά εγκατασταθεί στο σώμα. Είναι η ανικανότητα του ανθρώπινου γνωστικού πεδίου να σκεφτεί και να καταλάβει ότι αυτό μπορεί και είναι δυνατό να συμβεί και η ψυχή να ξανά επισκεφτεί το ίδιο σώμα. Έτσι τα ανθρώπινα όντα μπορούν να το δηλώσουν ως θάνατο. Κοσμικά, σύμφωνα με τους νόμους του σύμπαντος δηλαδή, μόνο όταν η αντανάκλαση σταματήσει να συμβαίνει στο ατομικό σώμα, μπορεί να κηρυχθεί κάποιος νεκρός, κάτι που θα συμβεί μόνο μετά από αυτά τα τρία φυσικά συμπτώματα. Εάν δεν συμβούν αυτά τρία φυσικά συμπτώματα, το τέταρτο, που είναι η διακοπή της αντανάκλασης στο τσάκρα της καρδιάς, δεν θα συμβεί. Μερικές φορές ακόμη και μετά το σταμάτημα των τριών αυτών λειτουργιών το σταμάτημα της καρδιάς, της αναπνοής και του εγκεφάλου, στο τσάκρα της καρδιάς του συγκεκριμένου σώματος, μπορεί να συνεχίζεται η αντανάκλαση της ψυχής για κάποιες μέρες ή μερικές φορές και χρόνια, όπως στην περίπτωση του jeevasamadhi siddhas - των siddhas που ζουν στο σώμα, αλλά έχουν παύσει τις κινήσεις και τις ενέργειες του σώματος εθελοντικά. Αλλά τα ανθρώπινα όντα, λόγο του ότι δεν μπορούν να αντιληφθούν αυτές τις λειτουργίες και τις αλήθειες και για καθαρά πρακτικούς σκοπούς, κηρύσσουν νεκρούς τους ανθρώπους στους οποίους οι τρεις λειτουργίες παύουν. Αλλά ακόμα και αν μια από αυτές συμβαίνει, θα πρέπει να περιμένετε και δεν θα πρέπει να τους δηλώνετε ως νεκρούς.
Αφήστε τον Καλαμπάϊραβα και την παρουσία του να ακτινοβολεί πολλά πράγματα που δεν μπορούν να μεταφραστούν ως λέξεις, δεν μπορούν να ειπωθούν, όπως για παράδειγμα μια καθαρή δόνηση, μια ζωντανή σιωπή ή μια ζωντανή ακινησία. Όλοι οι παρευρισκόμενοι αυτή τη στιγμή, είναι ευλογημένοι να απορροφούν τη δόνηση που ακτινοβολείται από το σώμα του και μέσω αυτού του σώματος, να απορροφούν όλα αυτά που δεν μπορούν να μετατραπούν σε κατανοητά λόγια, είναι ευλογημένοι να ακτινοβολούν και να εισέρχονται σε όλα αυτά που δεν μπορούν να κατανοηθούν, μέσω αυτής της μύησης, από και μέσα από αυτό το σώμα.
Ερώτηση
Είναι σημαντικές οι τελετουργίες που γίνονται μετά το θάνατο για αυτούς που έχουν φύγει;
Απάντηση
Είναι σημαντικό για τους ζωντανούς, καθώς οι ζωντανοί βασανίζονται από την ασυνείδητη μνήμη και προβάλλουν την δική τους κατανόηση για τη ζωή, τον φόβο και την απληστία επάνω στους νεκρούς. Συνεπώς για τη θεραπεία των ζωντανών, οι τελετουργίες για το θάνατο είναι σημαντικές. Εκτελέστε τις έως ότου αισθανθείτε ότι είστε ελεύθεροι από τους φόβους σας και την απληστία σας, τα οποία αντικατοπτρίζονται πάνω στους νεκρούς. Όταν είστε εντελώς απαλλαγμένοι από τον φόβο και την απληστία που προβάλλετε στους νεκρούς, μπορείτε να σταματήσετε να εκτελείτε αυτές τις τελετουργίες.
Ερώτηση
Ποιες είναι όλες εκείνες οι πρακτικές και οι ψαλμοί που πρέπει να γίνουν σε ένα άτομο που είναι άρρωστο σε τελικό στάδιο, για να τον βοηθήσουν να έχει έναν συνειδητό θάνατο;
Απάντηση
Αναδημοσιεύστε όλες τις αναγνώσεις των ακασικών αρχείων που έχει κάνει ο Kalabhairava, ακούστε συνεχώς όλους αυτούς τους μεγάλους στίχους. Αυτοί οι ίδιοι οι στίχοι, θα κάνουν το άτομο να επιλέξει τον συνειδητό θάνατο. Έτσι, οι ακασικές αναγνώσεις του Καλαμπάϊραβα που χρησιμοποιούν αυτό το σώμα του Νιτιανάντα, αρκούν για να κάνουν το άτομο να αποφασίσει να έχει συνειδητό θάνατο.
Ερώτηση
Κατά τη διάρκεια της ζωής μας έχουμε πιθανότητες να μειώσουμε το κάρμα μας. Αποκτούμε τέτοιες πιθανότητες να μειώσουμε το κάρμα μας ανάμεσα στον θάνατο και την αναγέννηση;
Απάντηση
Όχι. Μεταξύ του θανάτου και της αναγέννησης, είτε είστε σε ενθουσιώδη διάθεση εάν περάσετε μέσω συνειδητού θανάτου, είτε είστε σε κατάθλιψη αν περάσετε μέσω ασυνείδητου θανάτου. Σε αυτά τα στάδια του ενθουσιασμού ή της κατάθλιψης, ανάπτυξη συνείδησης δεν συμβαίνει. Αυτός ο τόσο ασυνήθιστος ενθουσιασμός, θεωρείται ως παράδεισος και αυτή η τόσο ασυνήθιστη κατάθλιψη, θεωρείται ως κόλαση. Ούτε στην "κόλαση" ούτε στον "παράδεισο" είναι δυνατή η συνειδητή εξάντληση των karma. Δεν θα μπορέσετε να εξαντλήσετε τα κάρμα σας ούτε στην "κόλαση" ούτε στον "παράδεισο", καθώς ο χώρος της δυνατότητας της μείξης αυτών των δυο ή η πιθανότητα συνδυασμού αυτών των δύο, είναι ο bhooloka, δηλαδή ο πλανήτης, ο χώρος που απαιτείται για τη συνειδησιακή σας ανάπτυξη. Ο χώρος και ο χρόνος ανάμεσα στον θάνατο και την αναγέννηση, δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να επιτευχθεί μια ανάπτυξη συνείδησης, αυτό γίνεται μόνο μεταξύ του διαστήματος γέννησης και θανάτου και όχι του διαστήματος θανάτου και επαναγέννησης.
Ερώτηση
Επιστήμονες και ερευνητές λένε ότι η εμπειρία θανάτου είναι μια αλλαγή στη χημεία του εγκεφάλου και τη λειτουργία του εγκεφάλου και όχι ένα ταξίδι στον ουρανό. Είναι η εμπειρία θανάτου πραγματικά μια αλλαγή στην εγκεφαλική χημεία;
Απάντηση
Το ταξίδι στον ουρανό δεν μπορεί να συμβεί χωρίς να αλλάξει η χημεία του εγκεφάλου και η λειτουργία του εγκεφάλου και η αλλαγή της χημείας του εγκεφάλου μπορεί να συμβεί μόνο αν συμβεί το ταξίδι στον ουρανό. Ο ουρανός είναι μια φυσική πραγματικότητα του κόσμου αυτού και μόνο. Με απόλυτους όρους ούτε ο κόσμος είναι μια φυσική πραγματικότητα, ούτε ο ουρανός είναι μια φυσική πραγματικότητα. Και τα δύο δεν είναι τίποτα άλλο παρά χημική αλλαγή στον εγκέφαλο και αλλαγή στη λειτουργία του εγκεφάλου. Με άλλα λόγια αν θεωρείτε αυτή τη φυσική πραγματικότητα ως πραγματική, με αυτή ως δεδομένο κάνετε τη σκέψη και τη σύγκριση και έτσι μπορείτε να πείτε ότι πάτε στον ουρανό και συνεπώς θεωρείτε επίσης ότι το ταξίδι στον ουρανό είναι επίσης πραγματικότητα. Αν λοιπόν για το μυαλό σας αυτό που βλέπετε είναι μια πραγματικότητα τότε και το ταξίδι στον ουρανό είναι μια πραγματικότητα. Αν αυτό που βλέπετε είναι μια ψευδαίσθηση από την απόλυτη Πηγή, τότε και το ταξίδι είναι επίσης μια ψευδαίσθηση. Έτσι το ταξίδι στον ουρανό και η αλλαγή στη λειτουργία του εγκεφάλου είναι το ίδιο και το αυτό. Χωρίς το ένα, το άλλο δεν συμβαίνει. Συνεπώς μην υποτιμάτε την αλλαγή στην εγκεφαλική λειτουργία και τη χημεία του.
Ερώτηση
Γιατί θυμόμαστε το παρελθόν μας όταν ξυπνούμε από τον ύπνο, αλλά όχι όταν ξυπνάμε σε μια νέα ζωή μετά το θάνατο; Είναι επειδή αποκτούμε ένα διαφορετικό σώμα μετά το θάνατο;
Απάντηση
Ακόμη και μετά τον ύπνο δεν θυμάστε όλο το παρελθόν. Το ποσό της καταστροφής του σώματός σας είναι πολύ μικρότερο, αλλά το πόσο καταστρέφεται το σώμα σας, δηλώνει και το πόσο από το παρελθόν σας εισχωρεί στο αιτιατό σώμα σας και δεν θυμάστε. Στον θάνατο η καταστροφή του σώματός σας είναι πολύ περισσότερη και εξαιτίας αυτού, η μη ανάμνηση της βιο-μνήμης είναι επίσης μεγαλύτερη.
Ερώτηση
Είναι δυνατόν να ξανακερδίσουμε τη μνήμη των προηγούμενων ζωών μας; Πρέπει κάποιος να έχει ένα ειδικό σώμα και νευρικό σύστημα για να αντέξει μια τέτοια εμπειρία;
Απάντηση
Μόνο το νευρικό σύστημα το οποίο προετοιμάζεται από τις γιόγκικες πρακτικές, όπως η αποσύνδεση (uncluching), με την βοήθεια της οποίας μπορεί κανείς ελεύθερα και εύκολα να χειριστεί τις βιο-αναμνήσεις της παρούσας ζωής χωρίς να αποκτήσει ασθένειες από το έντονο άγχος και στρες, θα είναι σε θέση να χειριστεί τις αναμνήσεις που προσθέτονται από μια προηγούμενη ζωή.