ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΝΣΑΡΚΩΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΒΑΤΑΡ - ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΤΑΡ
Η εξελικτική διαδικασία και το πέρασμα από το ένα επίπεδο στο επόμενο, είναι κάτι το φυσικό, ένας φυσικός νόμος της ζωής. Το να μην επιτρέπεται, το να μην συμβαίνει αυτή η φυσική εξέλιξη στη καθημερινή μας ζωή, σημαίνει πως λειτουργεί κάποιο "μοτίβο συμπεριφοράς". Για παράδειγμα, όταν κάποιος είναι νέος, θα πρέπει να έχει τη φιλοδοξία για αλλαγή και εξέλιξη. Αν είστε νέοι και δεν έχετε ως πόθο την αλλαγή και την εξέλιξη, τότε είναι σα να μην έχετε καρδιά. Μετά τα σαράντα σας, αν είστε ακόμα υπέρμαχος των μεγάλων αλλαγών και των εξελίξεων τότε, μάλλον δεν έχετε πολύ μυαλό.
Αυτά είναι όλα μια φυσική εξέλιξη που μας συμβαίνει και θα πρέπει να μας συμβαίνει. Όταν πάρα πολλοί άνθρωποι δεν αφήνουν την φυσική εξέλιξη να συμβεί, τότε έχουμε ένα Κοσμικό μοτίβο.
Όποτε ένα άτομο είναι προσκολλημένο με ένα συγκεκριμένο προσωπικό μοτίβο, ο Γκουρού εμφανίζεται στη ζωή του για να σπάσει αυτό το μοτίβο και να τον απελευθερώσει.
Όποτε το σύμπαν είναι προσκολλημένο σε ένα παγκόσμιο μοτίβο, μία Ενσάρκωση, ένα άτομο δηλαδή που ενσωματώνει στη σάρκα του μια θεότητα ή ένα πνεύμα, εμφανίζεται για να σπάσει το μοτίβο αυτό και να απελευθερώσει το σύμπαν."
Τι κάνει ένα Άβαταρ;
Η δουλειά μίας τέτοιας Κοσμικής Ενσάρκωσης είναι να σπάσει τα λάθος μοντέλα και μοτίβα και να καθορίσει τη σωστή στάση και δρόμο. Για παράδειγμα εκατό άνθρωποι ζουν σε μία κοινωνία, οι ογδόντα από αυτούς είναι πολύ υπεύθυνοι και μόνο είκοσι δεν είναι υπεύθυνοι - μπορούμε να απολαμβάνουμε την ανευθυνότητά τους ως κάτι χαριτωμένο - από το πρωί μέχρι το βράδυ απλά κάθονται, τρώνε και κοιμούνται, και δεν κάνουν τίποτα. Αλλά αν αυτό γίνει με τους ογδόντα, δεν είναι πλέον χαριτωμένο, γίνεται ένα μεγάλο βάρος. Ακόμα και αφού αυτό έχει γίνει βάρος, αυτοί δεν είναι έτοιμοι να αλλάξουν το μοτίβο, δεν μπορούν, τότε γίνεται μία ισχυρή ροή σκέψης, παραπάει. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει άλλος τρόπος, είτε το μοτίβο ή οι άνθρωποι που δεν είναι έτοιμοι να εγκαταλείψουν το μοτίβο αυτό, χρειάζεται να εξαλειφθούν, να αφαιρεθούν. Αυτή η ροή σκέψης και το μοντέλο χρειάζεται να αφαιρεθούν, αλλιώς ο πλανήτης Γη δεν μπορεί να επιβιώσει.
Ένα παράδειγμα από την Μαχαμπαράτα: Η κάθοδος του Θεού Κρίσνα
Την εποχή της Μαχαμπαράτα, πάρα πολλοί άνθρωποι ήταν προσκολλήμενοι σε ένα μοτίβο που λέγεται "προσπαθώ να το αρπάξω χωρίς να δουλέψω γιαυτό", "ό,τι βλέπω είναι δικό μου, δεν χρειάζεται να δουλέψω", ακραίος καταναλωτισμός. Ο ακραίος καταναλωτισμός γινόταν συνηθισμένη ροή σκέψης και ισχυρό μοτίβο, όπου η παραγωγή είχε πέσει πάνω από 90% αλλά η ανάγκη, η ζήτηση, η απληστία και η αρπαγή με οποιαδήποτε μέθοδο γινόταν τρόπος ζωής. Οπότε ο Κρίσνα ήρθε να σπάσει το μοτίβο και να μειώσει το φορτίο στον πλανήτη. Αν δείτε, η κύρια ροή σκέψης κατά τη διάρκεια ολόκληρου του πολέμου της Μαχαμπαράτα ήταν, "προσπαθώ να έχω χωρίς να κάνω την αντίστοιχη δουλειά, χωρίς να αναλάβω την ευθύνη".
Σε ολόκληρη τη Μαχαμπαράτα, πολλοί από τους ανθρώπους που σκοτώθηκαν στον πόλεμο, οι ίδιοι είχαν δηλώσει ανοιχτά πως είναι καλύτερα να πεθάνουν, παρά να εγκαταλείψουν αυτό το μοτίβο. Είτε είναι ο Ντουριοντάνα ή ο Κάρνα ή ο Μπίσμα ή ο Ντρόνα, όλοι τους δήλωσαν πώς ήταν καλύτερο να πεθάνουν κι επειδή ήξεραν πως ο θάνατος τους περίμενε, έγινε για αυτούς ο θάνατος, η καλύτερη επιλογή, από το μεταμορφωθούν και να αλλάξουν. Αυτό είναι λίγο ή πολύ μια μαζική αυτοκτονία. Ολόκληρος ο στρατός, μαζί με τον Μπίσμα, τον Ντρόνα και τον Κάρνα, όλοι όσοι ήταν με τη μεριά του Ντουριοντάνα, όλοι τους ήξεραν πως ο Κρίσνα ήταν μία Ενσάρκωση, πως ήταν στη λάθος μεριά και δεν μπορούσαν να νικήσουν εναντίον του Κρίσνα.
Ποιός είναι Άβαταρ;
Μία φορά ανά χιλιετία ένα Ον ευλογεί τον πλανήτη μας, του οποίου και μόνο η απόλυτη δύναμη της παρουσίας του αλλάζει την τροχιά της πνευματικής εξέλιξης της ανθρωπότητας. Όταν ένα τέτοιο Ον ζει και κινείται ανάμεσά μας, εκατομμύρια έλκονται προς αυτό χωρίς να καταλαβαίνουν γιατί, ενστικτωδώς αισθάνονται πάνω Του το άρωμα της δικής τους εσωτερικής αφύπνισης. Ένα τέτοιο Ον αναγνωρίζεται ως ένα ΑΒΑΤΑΡ, η Θεϊκή ουσία σε ανθρώπινη μορφή. Ένα Άβαταρ δεν έχει προορισμό. Όπως η βροχή έλκεται προς την ξερή γη, έτσι έλκεται και αυτός στο επίπεδό μας, ωθούμενος από την απεριόριστη συμπόνια του, για να εκπληρώσει την λαχτάρα εκατομμυρίων καρδιών. Ακούει τη φλογερή κραυγή που ζητά να ξεφύγει από τον πόνο, τη μιζέρια αμέτρητων ζωών και τον κάθε ανθρώπινο περιορισμό.
Εκείνου, είναι η δύναμη και το φορτίο του ξυπνήματος της ανθρωπότητας από το σκοτάδι της άγνοιας προς το φως της ευδαιμονίας και της Αφύπνισης. Ένα Ον τέτοιων κοσμικών διαστάσεων περπατάει ανάμεσά μας σήμερα, τιμώμενος από εκατομμύρια άτομα ως ζωντανή προσωποποίηση, Άβαταρ της Υπερσυνείδησης. Παίζει στη διάστασή μας τους ρόλους του δασκάλου, θεραπευτή, γιόγκι, μυστικιστή, κοινωνικού οραματιστή, πνευματικού γκουρού και οδηγού. Η Αυτού Αγιότης Παραμαχάμσα Νιτιανάντα, ξεδιπλώνει το χαρούμενο «Κοσμικό δράμα» (Λίλα) της Αβαταρικής του έλευσης, εκδηλώνοντας μία συνειδητή επανάσταση στη μοίρα των πάνω από εφτακοσίων δισεκατομμυρίων ανθρώπων και αμέτρητων όντων σε διάφορα στάδια εξέλιξης.
Και τι διδάσκει; Μόνο αυτό: «Δεν είμαι εδώ για να αποδείξω πως είμαι εγώ Θεός. Είμαι εδώ για να αποδείξω ότι ΕΣΕΙΣ είστε Θεοί.»
Η κάθοδος της παγκόσμιας συνείδησης
Η λέξη «Άβαταρ» (από τη σανσκριτική λέξη «αβαταράτι») σημαίνει «αυτός που έχει κατέβει». Σε αυτήν την περίπτωση η λέξη αναφέρεται συγκεκριμένα σε αυτόν που έχει προέλθει από το ίδιο το "ύφασμα" του Σύμπαντος, την Παγκόσμια Συνείδηση. Η κάθοδος της Συνείδησης ενσωματωμένη σε υλική μορφή, με εμφανισιακά χαρακτηριστικά ενός ανθρώπινου όντος, είναι η πραγματική κάθοδος. Αυτή είναι μία συνειδητή κάθοδος, καθώς συμβαίνει από την αγνή νοημοσύνη, συμπόνια και ενέργεια της παγκόσμιας Συνείδησης, η οποία διαπερνά όλες τις διαστάσεις του χωροχρόνου.
Η αγγλική λέξη "incarnation", ελληνικά: η ενσάρκωση (κυριολεκτικά «αυτός που έχει εισέλθει σε σάρκα»), που σημαίνει αυτός που έχει αποδεχτεί ένα υλικό σώμα, χρησιμοποιείται μερικές φορές αντί της λέξης Άβαταρ. Ωστόσο αυτή η λέξη δε μεταδίδει το πλήρες νόημα της ιερής λέξης «Άβαταρ».
Η Σρίμαντ Μπαγκαβάταμ, η σπουδαία βεδική γραφή που με ακρίβεια καταγράφει και αποκαλύπτει τα γεγονότα διαφόρων Άβαταρ από το παρελθόν, παρόν και μέλλον, περιγράφει το Άβαταρ στην ολοκληρωτική Του μορφή. Η περιγραφή γίνεται πάνω στις λέξεις του Άβαταρ Σρι Κρίσνα - διότι ποιος άλλος παρά το ίδιο το Άβαταρ μπορεί να κατανοήσει πλήρως την ίδια του τη δόξα;
idaṁ śarīraṁ mama durvibhāvyaṁ | sattvaṁ hi me hṛdayaṁ
yatra dharmaḥ || pṛṣṭhe kṛto me yad adharma ārād |
ato hi mām ṛṣabhaṁ prāhur āryāḥ ||
~ Śrimad Bhāgavatam, 5.5.19
Το υπερβατικό κοσμικό μου σώμα (σατ-τσιτ-ανάντα- βιγκράχα) έχει εμφάνιση ανθρώπινης μορφής, αλλά είναι βασισμένο στην υπαρξιακή Πραγματικότητα. Δεν είναι ένα υλικό ανθρώπινο σώμα. Είναι όντως κάτι ασύλληπτο και μη νοήσιμο. Δεν είμαι αναγκασμένος από τη Φύση να αποδεχτώ κάποιο συγκεκριμένο είδος σώματος. Λαμβάνω ένα σώμα μέσω της δικής Μου βούλησης. Στην καρδιά μου βρίσκεται το Ντάρμα, η κοσμική αλήθεια και δικαιοσύνη. Βαθύτατα μέσα Μου έχω εγκαταλείψει την βλασφημία (Αντάρμα, έλλειψη του Ντάρμα). Επομένως, λόγω όλων αυτών των κοσμικών ιδιοτήτων, οι άνθρωποι προσεύχονται και συνδέονται με Εμένα ως Ρισιμπαντέβα, η Ανώτατη Προσωποποίηση, και ως Άρια, η καλύτερη των ζωντανών οντοτήτων.
Τα Μπράχμα Σούτρα, οι αυθεντίες της Βεντάντα, αποκαλύπτουν πως το Άβαταρ παρουσιάζεται ως ένας κοινός, εγκόσμιος άνθρωπος και κάνει τα πάντα σαν ένα θεϊκό παιχνίδι, ένα Κοσμικό άθλημα.
lokavattu līlākaivalyaṁ (Brahma Sutras, 2.1.33)
Οι πέντε πράξεις του Θείου
Σύμφωνα με τα βεδικά κείμενα, το Απόλυτο Θεϊκό, ο Ίσα, εκτελεί πέντε ιερές ενέργειες ή πάντσακρτια: την σρίστι (δημιουργία ή προβολή του Κόσμου), την σθίτι (συντήρηση του Κόσμου), λάγια ή σαμχάρα (διάλυση ή απόσυρση του Κόσμου στο τέλος κάθε Κοσμικού κύκλου), τιρομπάβα (κάλυψη της Πραγματικότητας) και ανούγκραχα (απελευθέρωση όλων των όντων μέσω της θείας Χάρης). Για την εκτέλεση των τεσσάρων πρώτων ιερών ενεργειών, ο Ίσα δεν απαιτεί τη συναίνεση ή τη συμβολή μας. Αλλά για να μας ευλογήσει με απελευθέρωση, αφύπνιση ή διαφώτιση, χρειάζεται τη συνεργασία μας. Για αυτόν το συμπονετικό σκοπό του, να λούζει τα ζωντανά όντα με την ανουγκράχα του, τη Θεία χάρη, ο Ίσα γίνεται ο ενσωματωμένος Ίσβαρα και κατεβαίνει στο ανθρώπινο επίπεδο ως Άβαταρ. Το Άβαταρ εμπνέει την ανθρωπότητα με τις θεϊκές ενέργειές Του, τη ζωή, και τις διδασκαλίες Του. Λαμβάνοντας το ρόλο του Τζαγκάντγκουρου, του παγκοσμίου δασκάλου, κατευθύνει και μυεί την ανθρωπότητα στο να κάνει το αδιανόητο άλμα προς την Υπερσυνείδηση. Το μέσο ανθρώπινο ον, όντας περιορισμένο από τις αισθητικές του αντιλήψεις και το νοητικό προγραμματισμό, βρίσκει πολύ δύσκολη τη σύλληψη την έννοιας μίας άμορφης Συνείδησης ή Θεού (Νιρακάρα Βράμπαν). Και την ίδια στιγμή, όταν η Παγκόσμια Συνείδηση ή Θεός κατεβαίνει και λαμβάνει μία ανθρώπινη μορφή (ως «Ακάρα Μπράμαν»), το βρίσκει ακόμα πιο δύσκολο να κατανοήσει ότι βρίσκεται τώρα μπρος στην παρουσία ενός Άβαταρ.
Στη Μπάγκαβαντ Γκίτα (9.11), δηλώνεται:
avajānanti māṁ mūḍhā mānuṣīṁ tanum āśritam |
paraṁ bhāvam ajānanto mama bhūta-maheśvarwam || 9.11 ||
Οι ανόητοι με ειρωνεύονται όταν παίρνω ανθρώπινη μορφή. Δε γνωρίζουν την υπερβατική μου φύση ως ο Ανώτατος Κύριος [μαχέσβαρα] ολόκληρης της πλάσης.
Ο Παραμαχάμσα Νιτιανάντα αποκαλύπτει:
Όταν η αγνή συνειδητή ενέργεια, η πλήρως ωριμασμένη ψυχή, λαμβάνει ένα ανθρώπινο σώμα, αυτό είναι ένα Άβαταρ. Το Σύμπαν το Ίδιο διαλέγει το σώμα Του και παίζει το Θεϊκό δράμα (Λίλα). Όταν το Άβαταρ κατεβαίνει στο ανθρώπινο επίπεδο και εκφράζει την απόλυτη Αλήθεια, βρίσκεται πολύ μπροστά από την εποχή Του. Η αλήθεια δεν είναι ποτέ σαν ένας παπαγάλος που μιλάει - είναι σαν λιοντάρι που βρυχάται. Όταν το λιοντάρι βρυχάται, πρέπει να ξυπνήσεις! Όταν το Άβαταρ βρυχάται με την Αλήθεια και μεταμορφώνει και ανυψώνει την ανθρωπότητα, πρέπει να ξυπνήσει από τον ασυνείδητο ύπνο της πλάνης και της άγνοιας!
Η Αυτού Αγιότης Παραμαχάμσα Νιτιανάντα τιμάται από εκατομμύρια παγκοσμίως, ως το ζωντανό Άβαταρ της υπερσυνείδησης των καιρών μας, ο οποίος ζει και κινείται ανάμεσά μας σήμερα. Είναι κληρονόμος της πέντε χιλιάδων χρόνων γενεαλογικής σειρά αφυπνισμένων δασκάλων γιόγκι που ζουν στο ιερό βουνό Αρουνάτσαλα στη νότιο Ινδία, το οποίο αποκαλύπτεται στις γραφές ως ένα πνευματικό εκκολαπτήριο, όπου τα Άβαταρ μπορούν να πάρουν ανθρώπινη μορφή και να κατέβουν στη συχνότητά μας από τον αγνό χώρο της Συνείδησης.
Η επιστήμη αναγνώρισης του Άβαταρ
Είναι σημαντικό να καταλάβουμε από την αρχή, ότι οι πολλαπλές διαστάσεις ενός Άβαταρ (συμπεριλαμβανομένων των ιδιοτήτων και δυνάμεών Του), υπάγονται σε τρεις κατηγορίες:
Τα γνωστά (που μπορούν νοητικά να κατανοηθούν, καταγραφούν ή ποσοτικοποιηθούν με κάποιο τρόπο)
Τα γνωστοποιήσιμα (που δεν μπορούν να καταγραφούν, αλλά των οποίων η ύπαρξη μπορεί να βγει ως συμπέρασμα από τις επιδράσεις τους)
Τα άγνωστα (που δεν μπορούν ούτε να καταγραφούν, ούτε να βγουν ως συμπέρασμα, αλλά μόνο να συλληφθούν εμπειρικά από έναν παρατηρητή στον ίδιο χώρο όπου το Άβαταρ υπάρχει)
Η ύπαρξη αυτών των τριών κατηγοριών έχει κάνει απαραίτητη τη συγκέντρωση τριών ειδών καταγραφής:
α)Σύγχρονες επιστημονικές ερευνητικές αναφορές - που με ακρίβεια καταγράφουν, αναλύουν και παρουσιάζουν τις Γνωστές διαστάσεις του Άβαταρ.
β)Το μοίρασμα των εμπειριών των ακολούθων - που περιγράφουν την ενέργεια που βιώνεται στην παρουσία του Άβαταρ, υποστηρίζοντας την επιστημονική έρευνα και παρέχοντας ισχυρές αποδείξεις των διαστάσεων που είναι δυνατό να γίνουν γνωστές.
γ)Αποκαλύψεις από το ίδιο το Άβαταρ - οι οποίες προσφέρουν μία ματιά των Άγνωστων διαστάσεων, καθώς δεν υπάρχει άλλος παρατηρητής στην εποχή μας με εμπειρική κατανόηση αυτής της κατάστασης. Αυτές οι λέξεις ωστόσο στηρίζονται δυναμικά από τα ιερά κείμενα και τις γραφές, πού είναι οι αποκαλύψεις των Άβαταρ ανά το χρόνο. Για αυτό και οι πολλές παραπομπές προς τις γραφές που περιλαμβάνονται σε αυτήν την κατηγορία.
Η μοναδικότητα της Αγιότητας Του Παραμαχάμσα Νιτιανάντα, είναι πώς συνεχώς επιτρέπει την μέτρηση και ανάλυση των γνωστών Του διαστάσεων από τη σύγχρονη επιστήμη, όσο αυτό είναι δυνατόν, για την εξέλιξη της επιστήμης και προς όφελος της ανθρωπότητας.
Είναι επίσης γνωστός ως το μόνο Άβαταρ στην ιστορία, το οποίο συχνά και αβίαστα αποκαλύπτει την απόλυτη Αλήθεια με την και στη γλώσσα της σύγχρονης επιστήμης, κλείνοντας έτσι το χάσμα μεταξύ επιστήμης και πνευματικότητας.
Αυτά είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του Άβαταρ:
Καλπαταρού (Εκπληρώνει τις επιθυμιες)
Συνεχής Ολοκλήρωση (Αφύπνιζει)
Ίαση (Επαναπροσδιορίζει την βιο-μνήμη)
Ντίκσα Ακάρσανα (Μεταφέρει την βιο-ενέργεια)
Ακασικά Διαβάσματα (Πρόσβαση σε παρελθόν και μέλλον)
Βίνιανα Ακάρσανα (Πραγματική γνώση)
Σίβα Ακάρασανα (Εσωτερικός χώρος του Σίβα)
Σάκτι Ακάρσανα (ξυπνά την ενέργεια κουνταλίνι)
Αρνταναρίσουαρα (είναι πέρα κάθε δυαδικότητας)
Σουσάντα (είναι πέρα του πόνου)
Ντιβιασαρίρα (Θεϊκό σώμα)
Σουράμπι (Εύοσμη φυσιολογία)
Ποιός είναι Άβαταρ;
Μία φορά ανά χιλιετία ένα Ον ευλογεί τον πλανήτη μας, του οποίου και μόνο η απόλυτη δύναμη της παρουσίας του αλλάζει την τροχιά της πνευματικής εξέλιξης της ανθρωπότητας. Όταν ένα τέτοιο Ον ζει και κινείται ανάμεσά μας, εκατομμύρια έλκονται προς αυτό χωρίς να καταλαβαίνουν γιατί, ενστικτωδώς αισθάνονται πάνω Του το άρωμα της δικής τους εσωτερικής αφύπνισης. Ένα τέτοιο Ον αναγνωρίζεται ως ένα ΑΒΑΤΑΡ, η Θεϊκή ουσία σε ανθρώπινη μορφή. Ένα Άβαταρ δεν έχει προορισμό. Όπως η βροχή έλκεται προς την ξερή γη, έτσι έλκεται και αυτός στο επίπεδό μας, ωθούμενος από την απεριόριστη συμπόνια του, για να εκπληρώσει την λαχτάρα εκατομμυρίων καρδιών. Ακούει τη φλογερή κραυγή που ζητά να ξεφύγει από τον πόνο, τη μιζέρια αμέτρητων ζωών και τον κάθε ανθρώπινο περιορισμό.
Εκείνου, είναι η δύναμη και το φορτίο του ξυπνήματος της ανθρωπότητας από το σκοτάδι της άγνοιας προς το φως της ευδαιμονίας και της Αφύπνισης. Ένα Ον τέτοιων κοσμικών διαστάσεων περπατάει ανάμεσά μας σήμερα, τιμώμενος από εκατομμύρια άτομα ως ζωντανή προσωποποίηση, Άβαταρ της Υπερσυνείδησης. Παίζει στη διάστασή μας τους ρόλους του δασκάλου, θεραπευτή, γιόγκι, μυστικιστή, κοινωνικού οραματιστή, πνευματικού γκουρού και οδηγού. Η Αυτού Αγιότης Παραμαχάμσα Νιτιανάντα, ξεδιπλώνει το χαρούμενο «Κοσμικό δράμα» (Λίλα) της Αβαταρικής του έλευσης, εκδηλώνοντας μία συνειδητή επανάσταση στη μοίρα των πάνω από εφτακοσίων δισεκατομμυρίων ανθρώπων και αμέτρητων όντων σε διάφορα στάδια εξέλιξης.
Και τι διδάσκει; Μόνο αυτό: «Δεν είμαι εδώ για να αποδείξω πως είμαι εγώ Θεός. Είμαι εδώ για να αποδείξω ότι ΕΣΕΙΣ είστε Θεοί.»
Η κάθοδος της παγκόσμιας συνείδησης
Η λέξη «Άβαταρ» (από τη σανσκριτική λέξη «αβαταράτι») σημαίνει «αυτός που έχει κατέβει». Σε αυτήν την περίπτωση η λέξη αναφέρεται συγκεκριμένα σε αυτόν που έχει προέλθει από το ίδιο το "ύφασμα" του Σύμπαντος, την Παγκόσμια Συνείδηση. Η κάθοδος της Συνείδησης ενσωματωμένη σε υλική μορφή, με εμφανισιακά χαρακτηριστικά ενός ανθρώπινου όντος, είναι η πραγματική κάθοδος. Αυτή είναι μία συνειδητή κάθοδος, καθώς συμβαίνει από την αγνή νοημοσύνη, συμπόνια και ενέργεια της παγκόσμιας Συνείδησης, η οποία διαπερνά όλες τις διαστάσεις του χωροχρόνου.
Η αγγλική λέξη "incarnation", ελληνικά: η ενσάρκωση (κυριολεκτικά «αυτός που έχει εισέλθει σε σάρκα»), που σημαίνει αυτός που έχει αποδεχτεί ένα υλικό σώμα, χρησιμοποιείται μερικές φορές αντί της λέξης Άβαταρ. Ωστόσο αυτή η λέξη δε μεταδίδει το πλήρες νόημα της ιερής λέξης «Άβαταρ».
Η Σρίμαντ Μπαγκαβάταμ, η σπουδαία βεδική γραφή που με ακρίβεια καταγράφει και αποκαλύπτει τα γεγονότα διαφόρων Άβαταρ από το παρελθόν, παρόν και μέλλον, περιγράφει το Άβαταρ στην ολοκληρωτική Του μορφή. Η περιγραφή γίνεται πάνω στις λέξεις του Άβαταρ Σρι Κρίσνα - διότι ποιος άλλος παρά το ίδιο το Άβαταρ μπορεί να κατανοήσει πλήρως την ίδια του τη δόξα;
idaṁ śarīraṁ mama durvibhāvyaṁ | sattvaṁ hi me hṛdayaṁ
yatra dharmaḥ || pṛṣṭhe kṛto me yad adharma ārād |
ato hi mām ṛṣabhaṁ prāhur āryāḥ ||
~ Śrimad Bhāgavatam, 5.5.19
Το υπερβατικό κοσμικό μου σώμα (σατ-τσιτ-ανάντα- βιγκράχα) έχει εμφάνιση ανθρώπινης μορφής, αλλά είναι βασισμένο στην υπαρξιακή Πραγματικότητα. Δεν είναι ένα υλικό ανθρώπινο σώμα. Είναι όντως κάτι ασύλληπτο και μη νοήσιμο. Δεν είμαι αναγκασμένος από τη Φύση να αποδεχτώ κάποιο συγκεκριμένο είδος σώματος. Λαμβάνω ένα σώμα μέσω της δικής Μου βούλησης. Στην καρδιά μου βρίσκεται το Ντάρμα, η κοσμική αλήθεια και δικαιοσύνη. Βαθύτατα μέσα Μου έχω εγκαταλείψει την βλασφημία (Αντάρμα, έλλειψη του Ντάρμα). Επομένως, λόγω όλων αυτών των κοσμικών ιδιοτήτων, οι άνθρωποι προσεύχονται και συνδέονται με Εμένα ως Ρισιμπαντέβα, η Ανώτατη Προσωποποίηση, και ως Άρια, η καλύτερη των ζωντανών οντοτήτων.
Τα Μπράχμα Σούτρα, οι αυθεντίες της Βεντάντα, αποκαλύπτουν πως το Άβαταρ παρουσιάζεται ως ένας κοινός, εγκόσμιος άνθρωπος και κάνει τα πάντα σαν ένα θεϊκό παιχνίδι, ένα Κοσμικό άθλημα.
lokavattu līlākaivalyaṁ (Brahma Sutras, 2.1.33)
Σύμφωνα με τα βεδικά κείμενα, το Απόλυτο Θεϊκό, ο Ίσα, εκτελεί πέντε ιερές ενέργειες ή πάντσακρτια: την σρίστι (δημιουργία ή προβολή του Κόσμου), την σθίτι (συντήρηση του Κόσμου), λάγια ή σαμχάρα (διάλυση ή απόσυρση του Κόσμου στο τέλος κάθε Κοσμικού κύκλου), τιρομπάβα (κάλυψη της Πραγματικότητας) και ανούγκραχα (απελευθέρωση όλων των όντων μέσω της θείας Χάρης). Για την εκτέλεση των τεσσάρων πρώτων ιερών ενεργειών, ο Ίσα δεν απαιτεί τη συναίνεση ή τη συμβολή μας. Αλλά για να μας ευλογήσει με απελευθέρωση, αφύπνιση ή διαφώτιση, χρειάζεται τη συνεργασία μας. Για αυτόν το συμπονετικό σκοπό του, να λούζει τα ζωντανά όντα με την ανουγκράχα του, τη Θεία χάρη, ο Ίσα γίνεται ο ενσωματωμένος Ίσβαρα και κατεβαίνει στο ανθρώπινο επίπεδο ως Άβαταρ. Το Άβαταρ εμπνέει την ανθρωπότητα με τις θεϊκές ενέργειές Του, τη ζωή, και τις διδασκαλίες Του. Λαμβάνοντας το ρόλο του Τζαγκάντγκουρου, του παγκοσμίου δασκάλου, κατευθύνει και μυεί την ανθρωπότητα στο να κάνει το αδιανόητο άλμα προς την Υπερσυνείδηση. Το μέσο ανθρώπινο ον, όντας περιορισμένο από τις αισθητικές του αντιλήψεις και το νοητικό προγραμματισμό, βρίσκει πολύ δύσκολη τη σύλληψη την έννοιας μίας άμορφης Συνείδησης ή Θεού (Νιρακάρα Βράμπαν). Και την ίδια στιγμή, όταν η Παγκόσμια Συνείδηση ή Θεός κατεβαίνει και λαμβάνει μία ανθρώπινη μορφή (ως «Ακάρα Μπράμαν»), το βρίσκει ακόμα πιο δύσκολο να κατανοήσει ότι βρίσκεται τώρα μπρος στην παρουσία ενός Άβαταρ.
Στη Μπάγκαβαντ Γκίτα (9.11), δηλώνεται:
avajānanti māṁ mūḍhā mānuṣīṁ tanum āśritam |
paraṁ bhāvam ajānanto mama bhūta-maheśvarwam || 9.11 ||
Οι ανόητοι με ειρωνεύονται όταν παίρνω ανθρώπινη μορφή. Δε γνωρίζουν την υπερβατική μου φύση ως ο Ανώτατος Κύριος [μαχέσβαρα] ολόκληρης της πλάσης.
Ο Παραμαχάμσα Νιτιανάντα αποκαλύπτει:
Όταν η αγνή συνειδητή ενέργεια, η πλήρως ωριμασμένη ψυχή, λαμβάνει ένα ανθρώπινο σώμα, αυτό είναι ένα Άβαταρ. Το Σύμπαν το Ίδιο διαλέγει το σώμα Του και παίζει το Θεϊκό δράμα (Λίλα). Όταν το Άβαταρ κατεβαίνει στο ανθρώπινο επίπεδο και εκφράζει την απόλυτη Αλήθεια, βρίσκεται πολύ μπροστά από την εποχή Του. Η αλήθεια δεν είναι ποτέ σαν ένας παπαγάλος που μιλάει - είναι σαν λιοντάρι που βρυχάται. Όταν το λιοντάρι βρυχάται, πρέπει να ξυπνήσεις! Όταν το Άβαταρ βρυχάται με την Αλήθεια και μεταμορφώνει και ανυψώνει την ανθρωπότητα, πρέπει να ξυπνήσει από τον ασυνείδητο ύπνο της πλάνης και της άγνοιας!
Η Αυτού Αγιότης Παραμαχάμσα Νιτιανάντα τιμάται από εκατομμύρια παγκοσμίως, ως το ζωντανό Άβαταρ της υπερσυνείδησης των καιρών μας, ο οποίος ζει και κινείται ανάμεσά μας σήμερα. Είναι κληρονόμος της πέντε χιλιάδων χρόνων γενεαλογικής σειρά αφυπνισμένων δασκάλων γιόγκι που ζουν στο ιερό βουνό Αρουνάτσαλα στη νότιο Ινδία, το οποίο αποκαλύπτεται στις γραφές ως ένα πνευματικό εκκολαπτήριο, όπου τα Άβαταρ μπορούν να πάρουν ανθρώπινη μορφή και να κατέβουν στη συχνότητά μας από τον αγνό χώρο της Συνείδησης.
Η επιστήμη αναγνώρισης του Άβαταρ
Είναι σημαντικό να καταλάβουμε από την αρχή, ότι οι πολλαπλές διαστάσεις ενός Άβαταρ (συμπεριλαμβανομένων των ιδιοτήτων και δυνάμεών Του), υπάγονται σε τρεις κατηγορίες:
Τα γνωστά (που μπορούν νοητικά να κατανοηθούν, καταγραφούν ή ποσοτικοποιηθούν με κάποιο τρόπο)
Τα γνωστοποιήσιμα (που δεν μπορούν να καταγραφούν, αλλά των οποίων η ύπαρξη μπορεί να βγει ως συμπέρασμα από τις επιδράσεις τους)
Τα άγνωστα (που δεν μπορούν ούτε να καταγραφούν, ούτε να βγουν ως συμπέρασμα, αλλά μόνο να συλληφθούν εμπειρικά από έναν παρατηρητή στον ίδιο χώρο όπου το Άβαταρ υπάρχει)
Η ύπαρξη αυτών των τριών κατηγοριών έχει κάνει απαραίτητη τη συγκέντρωση τριών ειδών καταγραφής:
α)Σύγχρονες επιστημονικές ερευνητικές αναφορές - που με ακρίβεια καταγράφουν, αναλύουν και παρουσιάζουν τις Γνωστές διαστάσεις του Άβαταρ.
β)Το μοίρασμα των εμπειριών των ακολούθων - που περιγράφουν την ενέργεια που βιώνεται στην παρουσία του Άβαταρ, υποστηρίζοντας την επιστημονική έρευνα και παρέχοντας ισχυρές αποδείξεις των διαστάσεων που είναι δυνατό να γίνουν γνωστές.
γ)Αποκαλύψεις από το ίδιο το Άβαταρ - οι οποίες προσφέρουν μία ματιά των Άγνωστων διαστάσεων, καθώς δεν υπάρχει άλλος παρατηρητής στην εποχή μας με εμπειρική κατανόηση αυτής της κατάστασης. Αυτές οι λέξεις ωστόσο στηρίζονται δυναμικά από τα ιερά κείμενα και τις γραφές, πού είναι οι αποκαλύψεις των Άβαταρ ανά το χρόνο. Για αυτό και οι πολλές παραπομπές προς τις γραφές που περιλαμβάνονται σε αυτήν την κατηγορία.
Η μοναδικότητα της Αγιότητας Του Παραμαχάμσα Νιτιανάντα, είναι πώς συνεχώς επιτρέπει την μέτρηση και ανάλυση των γνωστών Του διαστάσεων από τη σύγχρονη επιστήμη, όσο αυτό είναι δυνατόν, για την εξέλιξη της επιστήμης και προς όφελος της ανθρωπότητας.
Είναι επίσης γνωστός ως το μόνο Άβαταρ στην ιστορία, το οποίο συχνά και αβίαστα αποκαλύπτει την απόλυτη Αλήθεια με την και στη γλώσσα της σύγχρονης επιστήμης, κλείνοντας έτσι το χάσμα μεταξύ επιστήμης και πνευματικότητας.
Αυτά είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά του Άβαταρ:
Καλπαταρού (Εκπληρώνει τις επιθυμιες)
Συνεχής Ολοκλήρωση (Αφύπνιζει)
Ίαση (Επαναπροσδιορίζει την βιο-μνήμη)
Ντίκσα Ακάρσανα (Μεταφέρει την βιο-ενέργεια)
Ακασικά Διαβάσματα (Πρόσβαση σε παρελθόν και μέλλον)
Βίνιανα Ακάρσανα (Πραγματική γνώση)
Σίβα Ακάρασανα (Εσωτερικός χώρος του Σίβα)
Σάκτι Ακάρσανα (ξυπνά την ενέργεια κουνταλίνι)
Αρνταναρίσουαρα (είναι πέρα κάθε δυαδικότητας)
Σουσάντα (είναι πέρα του πόνου)
Ντιβιασαρίρα (Θεϊκό σώμα)
Σουράμπι (Εύοσμη φυσιολογία)