ΑΚΑΣΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ - ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤ

ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΑ ΑΚΑΣΙΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ - ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤ

 Ο θάνατος είναι η πόρτα προς διαφορετικές δυνατότητες. Όταν το παρελθόν και το μέλλον συμπίπτουν (αλληλοεπικαλύπτονται) η ζωή εξαπατάται και ξεχνάει την αρχική, φυσική της ύπαρξη. Με τον θάνατο η επιρροή του παρελθόντος και η επιρροή του μέλλοντος βγαίνουν έξω από το κάδρο και η Ζωή στέκεται στη φυσική υπαρξιακή πραγματικότητά της. Η ζωή, μπορεί να βιωθεί στην πιο αγνή της μορφή στον θάνατο. Κάθε διαλογισμός, κάθε πνευματική τεχνική, κάθε Κρίγια, σας βοηθούν να σπάσετε μόνο μερικά μοτίβα σκέψεων, μερικές samskara, μερικά εγγράμματα, αλλά ο θάνατος σας βοηθά να σπάσετε όλα τα μοτίβα, όλα τα πιθανά εγγράμματα, όλα τα πιθανά Κάρμα, συμπεριλαμβανομένων και των τριών τύπων Κάρμα, agamya-prarabdha-sanchita (1).
death st
 Ο Θάνατος είναι μια μεγάλη πόρτα σε υπαρξιακές εμπειρίες ζωής. Τα περισσότερα από τα όντα έχουν εμπειρία Ζωής μόνο κατά τη διάρκεια του θανάτου και είναι παράδοξο να φοβούνται ενώ υποτίθεται ότι θα πρεπε να ήταν ενθουσιασμένα σχετικά με τη ζωή που εκφράζει πολύ έντονα τον εαυτό της, τον πραγματικό εαυτό της, κατά τη διάρκεια του θανάτου. Ο θάνατος, αυτός που εννοούν, είναι μόνο για τα πράγματα που μπορούν να πεθάνουν σε σας, αλλά εσείς είστε αθάνατοι. Εάν ανησυχείτε για τον θάνατο, μπορείτε πάντα να συσχετίζετε τον εαυτό σας με αντικείμενα τα οποία πεθαίνουν. Όμως τα αντικείμενα που μπορούν και πεθάνουν δεν είστε εσείς, ούτε κάποιο μέρος σας ούτε το υπαρξιακό κομμάτι σας. Είναι αυτά που απλά προστίθενται σε σας.
 Ο Kalabhairava όταν χρησιμοποιεί αυτό το σώμα, ξέρει πολύ καθαρά ότι χρησιμοποιεί αυτό το σώμα, αυτόν τον εγκέφαλο, αυτό το σύστημα, για να συνδεθεί με το σύμπαν και με τα ανθρώπινα όντα. Την στιγμή που τελειώνει τη δουλειά της αναφοράς και της επικοινωνίας, δεν συνταυτίζεται, δεν κατέχει, δεν συνεργάζεται, δεν είναι δικό του, ούτε είναι ένα με αυτό το σώμα ή τον εγκέφαλο που χρησιμοποιεί. Όταν δεν αισθάνεστε ότι το σώμα που μεταφέρεται δεν είναι δικό σας, δεν αισθάνεστε ότι είστε κύριος αυτού του σώματος, θα έχετε σώμα και εγκέφαλο και όχι μυαλό. Το μυαλό είναι η ρύπανση που δημιουργείται όταν χειρίζεστε το σώμα και τον εγκέφαλο. Όντα που έχουν μόνο σώμα και εγκέφαλο και όχι μυαλό, είναι καθαρά όντα που δεν φοβούνται τον θάνατο, καθώς καταλαβαίνουν ότι είναι αθάνατα. Είναι το μυαλό που δημιουργεί τους συσχετισμούς, τις σχέσεις, την κατοχή, την ιδιοκτησία, και δημιουργεί την ιδέα του θανάτου.
 Σύμφωνα με τα ακασικά αρχεία, είτε θα πάτε στο βάθος της εμπειρίας της ζωής και θα συνειδητοποιήσετε ότι η γέννηση και ο θάνατος συμβαίνει σε κάθε στιγμή και τότε θα είστε ελεύθεροι από τη γέννηση και το θάνατο, ή θα χρειαστεί να πάτε μέχρι το τέλος της ζωής σας και να συνειδητοποιήσετε ότι ολόκληρη η ανθρώπινη ζωή είναι μια μεγάλη επέκταση της καθαρής Ζωής. Δεν συμβαίνει ποτέ θάνατος ή γέννηση όπως την εννοούν οι άνθρωποι. Αν συνειδητοποιήσετε αυτά τα δυο ακραία σημεία τι πραγματικά είναι, τότε θα είστε ελεύθεροι από το θάνατο, θα είστε ελεύθεροι από τη μη κατανόηση και φόβο του θανάτου.
Ερώτηση
Είπατε ότι η δολοφονία οποιουδήποτε πλάσματος του οποίου η συχνότητα της ύπαρξης και η ζωή, είναι σαν εκείνη των ανθρώπων, προκαλεί κάρμα για δολοφονία. Όμως κάθε μέρα στη ζωή μας αναγκαζόμαστε να σκοτώνουμε πολλά πλάσματα όπως τα μυρμήγκια, τα κουνούπια κλπ. Μπορείτε να μας πείτε τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτό το θέμα;
Απάντηση
Οτιδήποτε κινείται δεν πρέπει να σκοτώνεται, συμπεριλαμβανομένων των μυρμηγκιών, των κουνουπιών, των φιδιών. Οτιδήποτε κινείται δεν θα πρέπει να σκοτωθεί. Θα είναι ισοδύναμο με τη δολοφονία.
Ερώτηση
Είναι σωστό οι άνθρωποι να πηγαίνουν σε υπηρεσίες κηδειών για να πληρώσουν σεβασμό σε φίλους ή συγγενείς;
Απάντηση
Είναι απλά εντάξει. Έχουμε πει για τους νεκρούς και την ανάγκη των συγγενών για τέτοιου είδους τελετές και πράξεις. Βλέποντας όλο και περισσότερα νεκρά σώματα ξανά και ξανά, υπενθυμίζεται στη βιο-μνήμη σας για το συγκεκριμένο  τέλος της και αφυπνίζεται η νοημοσύνη σας για να παίρνει τις σωστές αποφάσεις, ενόσω το σώμα λειτουργεί. Συνεπώς, η παρακολούθηση όλο και περισσότερων θανάτων είναι καλό για κάθε άτομο που αναζητά την αλήθεια. Οι άνθρωποι που ζουν γύρω από το χώρο της αποτέφρωσης ή τους τάφους, η νοημοσύνη τους για τη ζωή, ξυπνά αυτόματα, μεγαλώνει.
Ερώτηση
Όταν ένα άτομο απελευθερώνεται τη στιγμή του θανάτου, πού κατοικεί η ψυχή του;
Απάντηση
Εάν η ψυχή προέρχεται από ένα φωτισμένο ον, γίνεται απλώς ένα με όλα. Υπάρχουν κάποια όντα, που μετά τον φωτισμό τους, ζητούν από τον Δάσκαλο να μην ενσαρκωθούν ξανά, κάποια άλλα να μην εξαφανιστούν μέσα στον Κόσμο και κάποια άλλα, ζητούν να απολαύσουν τη μορφή του Δασκάλου με το να είναι τριγύρω του. Αυτοί οι Jeevas ζουν σε ένα χώρο γύρω από τη μορφή του Δασκάλου. Οι μορφές των Δασκάλων συνεχίζουν να παραμένουν σε κάποια φόρμα, τύπο και σχήμα, μέχρι τον διαφωτισμό και την αφύπνιση του τελευταίου μαθητή τους. Σύμφωνα με τις υποσχέσεις που έχουν δώσει αυτοί οι Διδάσκαλοι και με την απόφασή τους, συνεχίζουν να παραμένουν σε μια θεϊκή μορφή, έτσι ώστε ο μαθητής που θέλει να απολαύσει τη μορφή, τη φυσική παρουσία, αποφασίζει να είναι γύρω του έχοντας saameepya mukti(2).
 Ένας φωτισμένος μαθητής έχει μια επιλογή μεταξύ της saameepya mukti και της saayujya mukti.  Saayujya σημαίνει να γίνει ένα με την άμορφη ύπαρξή του. Saameepya mukti σημαίνει να απολαμβάνει με μορφή τη φόρμα ύπαρξής του. Κάθε Δάσκαλος έχει το δικό του videha loka, τον χώρο στο σύμπαν όπου η φόρμα του συνεχίζει να κατοικεί μέχρι ο τελευταίος μαθητής του να επιτύχει saayujya. Μέχρι να συμβεί αυτό οι μαθητές που θέλουν να είναι γύρω του, μένουν γύρω του με κάποια μορφή και απολαμβάνουν την παρουσία του έως ότου εξαφανιστούν επιτυγχάνοντας την απελευθέρωση saayujya.
Ερώτηση
Σε προηγούμενο σάτσανγκ δώσατε οδηγία σε αυτούς που μένουν στην ιερή πόλη Βαρανάσι (Μπεναρές ή Κάσι) ότι θα πρέπει να κάνουν Ατζαπά τζαπά και να έχουν εστιασμένη την προσοχή τους στο Άτζνα τσάκρα, διαφορετικά θα μείνουν εκτός συνόρων της πόλης κατά την ώρα του θανάτου του τους από τον Καλαμπάϊραβα. Πως μπορούμε λοιπόν να διατηρούμε συνεχώς την επίγνωσή μας στο Άτζνα τσάκρα μπορείτε να μας πείτε μια τεχνική για να το επιτύχουμε αυτό;
Απάντηση
Να οραματίζεστε ένα λυχνάρι που διατηρείται συνεχώς αναμμένο στο απάνεμο μέρος όπου είναι το τρίτο μάτι σας, ανάμεσα στα φρύδια σας. Αυτή η τεχνική είναι αρκετή για να βιώσετε την εμπειρία απελευθέρωσης στο Βαρανάσι.
Ερώτηση
Είπατε ότι αν κάποιος ενώ έπρεπε να ζήσει μέχρι 80 χρόνια αλλά δολοφονηθεί στα 40, πρέπει να ζήσει χωρίς σώμα για τα υπόλοιπα 40 χρόνια. Το πρώτο ερώτημα είναι: αν έπρεπε να ζήσει μέχρι τα 80 χρόνια, τι τον κάνει να δολοφονηθεί σε νεαρή ηλικία;
Απάντηση
Η ζωή είναι μια μεγάλη δυνατότητα με πολύ ελευθερία. Μόνο οι βασικές αποφάσεις είναι προκαθορισμένες και καθοδηγούμενες. Δεν είναι προκαθορισμένα το κάθε λεπτό ή η κάθε ώρα. Τα ανθρώπινα όντα παίζουν με μεγάλη ελευθερία. Έτσι όταν έχουν την ελευθερία διαπράττουν πολλά λάθη που αντίκεινται στο πεπρωμένο τους και στον καθορισμένο τρόπο ζωής. Οι αποφάσεις που είναι καθορισμένες μπορούν επίσης να παρεμποδιστούν από την ελεύθερη βούληση και το ελεύθερο χέρι που δίνεται στους ανθρώπους.
Ερώτηση
Η δεύτερη ερώτηση είναι: ο υπολειπόμενος αριθμός ετών που ένας άνθρωπος πρέπει να ζήσει χωρίς το σώμα, είναι η χρονική περίοδος που υπολογίζεται με τον τρόπο που υπολογίζουμε ως ζωντανοί άνθρωποι ή σύμφωνα με τις σκέψεις του ανά δευτερόλεπτο (TPS, Thoughts Per Second);
Απάντηση
Ο χρόνος υπολογίζεται όπως ήταν ζωντανός, χρησιμοποιείται δηλαδή η ίδια ροή του χρόνου.
Ερώτηση
Είπατε ότι ο ύπνος είναι επίσης μια μορφή θανάτου. Πολλοί από εμάς κοιμούνται δυο ή και τρεις φορές σε μια μέρα. Όλοι αυτοί θεωρούνται ως πολλοί θάνατοι ή μόνο ο ύπνος τη νύχτας θεωρείται θάνατος;
Απάντηση
Κάθε ύπνος είναι θάνατος
Ερώτηση
Γιατί κάποια σώματα δεν αποσυντίθεται μετά το θάνατο τους, όπως για παράδειγμα ο Padre Pio ή κάποιοι βουδιστές ιερείς. Από το σώμα του Padre Pio που πέθανε το 1968, φαίνεται να βγαίνουν μυρωδιές μπαχαρικών και λουλουδιών. Μερικές φορές ακόμα αιμορραγεί. Μπορείτε να το εξηγήσετε αυτό;
Απάντηση
Το σώμα μπορεί να μεταποιηθεί με τη σωστή σκέψη, πεποιθήσεις, φαγητό, έτσι ώστε είτε μπορεί να εξαφανιστεί τελείως στο λεπτό αέρα όταν βγείτε από το σώμα ή να παραμείνει αιώνια χωρίς να αποσυντεθεί ή μπορεί να ξεκινήσει αμέσως να μυρίζει με βάση τον τρόπο με τον οποίο του συμπεριφερθήκατε ενώ είσαστε στη ζωή. Το σώμα συνεχίζει να μεταφέρει και να ακτινοβολεί διαφορετικές ιδιότητες ακόμα και μετά την έξοδο της ψυχής από αυτό. Είναι μια απλή επιστήμη. Μπορείτε να διατηρήσετε το σώμα συνεχώς σε λειτουργία για πάντα ακόμα και μετά την έξοδο σας από αυτό. Αυτή η επιστήμη είναι γνωστή στους siddhas την οποία έχουν καταγράψει και είναι ακόμα διαθέσιμη.
(1) (ΣτΜ) Λίγα λόγια για τους τρεις τύπους κάρμα από το βιβλίο Paramahamsa Nithyananda "Living Enlightenment" (2009). Το Sanchita κάρμα είναι σαν μια τράπεζα, ένα αποθεματικό. Αυτή μπορεί να μην είναι η πρώτη φορά που έχετε πάρει ένα σώμα και έχετε έρθει στον πλανήτη γη. Μπορεί να έχετε πάρει εκατομμύρια σώματα πριν! Σε αυτά τα εκατομμύρια σώματα, ότι σκέψεις είχατε, ότι είπατε, ότι κάνατε, όλες οι ανεκπλήρωτες επιθυμίες έχουν γίνει τα εγγράμματά σας, δηλαδή χαραγμένες αναμνήσεις. Όλα αυτά μαζί, είναι σαν μια τράπεζα που ονομάζεται sanchita Κάρμα. Όταν λέω 'Τράπεζα', δεν είναι μια συλλογή ή αποθήκευση, είναι χρέος! Θα πρέπει να ξοφλήσετε όλα τα δάνεια! Το κάρμα Prarabdha σημαίνει αυτό: από την sanchita τράπεζα του κάρμα, παίρνετε ορισμένο κάρμα με βάση του οποίου μπορείτε να δημιουργήσετε το παρόν Σώμα σας. Αποφασίζετε στη συνέχεια να απολαύσετε ή να εξαντλήσετε όλο αυτό το κάρμα που φέρατε μαζί σας μέσα από το σώμα. Έτσι το prarabdha είναι μόνο ένα μικρό κομμάτι του λογαριασμού που έχει συσσωρευτεί στο sanchita Κάρμα και που το φέρατε σε αυτή τη ζωή. Έχετε αποφασίσει και προγραμματίσει ή να απολαύσετε ή να πληρώσετε αυτά που χρωστάτε μέσα από αυτό το σώμα σας. Το τρίτο κάρμα είναι το πιο βαρύ και σκληρό. Το Agamya Κάρμα, είναι αυτό που ξεκινάτε να δημιουργείτε και να συγκεντρώνετε μετά τον ερχομό σας στον πλανήτη, μέσω των νέων σκέψεων, λέξεων και πράξεων που κάνετε. Ο οποιοσδήποτε που έρχεται στον πλανήτη γη, πρέπει να εξαντλήσει το Κάρμα prarabdha πριν πεθάνει. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι έχετε χίλια κάρμα στην τράπεζά σας sanchita. Από αυτά τα χίλια κάρμα, ας πούμε ότι μπορείτε να πάρετε μόνο δέκα κάρμα μαζί σας, ως Κάρμα prarabdha όταν διαλέγετε το σώμα σας, λέγοντας, «επιτρέψτε μου να τελειώσω αυτά τα δέκα κάρμα αυτή τη φορά». Ωστόσο, αφού έρθετε στη Γη, αντί να εξαντλείτε το δικό σας prarabdha Κάρμα, ξεκινάτε να παρατηρείτε τους άλλους και συλλέγετε Κάρμα με βάση τις επιθυμίες τους. Αυτές είναι επιθυμίες που έχετε δανειστεί από τους άλλους γύρω σας, δεν είναι δικές σας επιθυμίες, έχουν δημιουργηθεί από άλλους. Λόγω αυτών των δανεισμένων επιθυμιών, δημιουργείτε συγκεκριμένες σκέψεις, λέξεις και πράξεις. Για παράδειγμα και σε σχέση με το σώμα, αν δείτε κάποιον περισσότερο όμορφο από εσάς οι σκέψεις σας πολλαπλασιάζονται λόγω της σύγκρισης και της πιθανής ζήλιας. Δημιουργείτε Κάρμα με βάση τις σκέψεις, όχι με βάση τις πράξεις. Μερικές φορές μιλάτε άσχημα και κατηγορείτε τους άλλους, χωρίς να γνωρίζετε κανένα από τα σχετικά γεγονότα. Όταν το κάνετε αυτό, μαζεύετε Κάρμα βάσει των λέξεων που εκφέρετε. 
(2) (ΣτΜ) Mukti σημαίνει Απελευθέρωση, πνευματική απελευθέρωση, απελευθέρωση από τις περαιτέρω ανθρώπινες υπάρξεις τις επιθυμίες και αυταπάτες τους. Οι γραφές αναφέρουν τέσσερα είδη Mukti. Η Saalokya mukti: Όταν ένας αφοσιωμένος λατρεύει έναν συγκεκριμένο θεό, τελικά θα αποκτήσει μια θέση στην ουράνια κατοικία αυτού του συγκεκριμένου θεού. Αυτό καλείται ως 'Saalokya Mukti'. Η μέθοδος της λατρείας που ακολουθεί εδώ ονομάζεται 'Charya'. Είναι η μέθοδος στην οποία ο αναζητητής θεωρεί τον εαυτό του υπηρέτη και τον θεό ως Ανώτατο Κύριο. Η Saaroopya Mukti: Ο πιστός που ασκεί ακόμα πιο έντονη αφοσίωση και όχι μόνο θα αποκτήσει μια θέση στην ουράνια κατοικία, αλλά θα αποκτήσει επίσης τις ιδιότητες του θεού που λατρεύει. Η μέθοδος λατρείας που ακολουθεί ονομάζεται 'Kriya'. Η Kriya εδώ σημαίνει την εκτέλεση Pooja (τελετουργία λατρείας Δασκάλου ή Θεού), Homa (τελετουργία φωτιάς) και άλλες τελετουργίες. Saameepya Mukti: Εάν η λατρεία είναι ακόμη πιο έντονη, ο αναζητητής όχι μόνο θα αποκτήσει τις ιδιότητες του θεού που λατρεύει, αλλά θα κερδίσουν και μια θεϊκή μορφή και ένα μέρος πολύ κοντά στο Θεό. Αυτή η μέθοδος ονομάζεται 'Γιόγκα'. Εδώ η γιόγκα σημαίνει τα οκτώ βήματα της Ashtanga Yoga. Saayujya Mukti: Όταν ο λάτρης ξεπερνά, υπερβαίνει τη φόρμα Saguna (τις θεϊκές ποιότητες σε μια φόρμα) και φτάνει τη μορφή Nirguna (την αιώνια παντοτινή και πανταχού παρούσα θεϊκή συνείδηση). Ο αναζητητής συνειδητοποιεί ότι Jeevatma (η ψυχή μέσα στο Μάτριξ, η σταγόνα) και Paramatma (η ανώτατη ψυχή, ο ωκεανός) είναι ένα και το αυτό. Αυτό ονομάζεται Saayujya Mukti. Το εργαλείο για να επιτευχθεί αυτό είναι η 'Jnana', η γνώση. Jnana σημαίνει να συνειδητοποιήσει κάποιος την Atma Tattva (Την Θεμελιώδη Αρχή του Εαυτού, την αλήθεια, την ουσιώδη φύση του Εαυτού) με τη βοήθεια της Nitya Anitya Vastu Viveka (διάκριση μεταξύ της αιώνιας και της εφήμερης, της πραγματικής και της εξωπραγματικής, της ουσίας και της εμφάνισης). Θεωρείται, πως οι πρώτες τρεις απελευθερώσεις παρόλο που αναφέρονται ως Mukti δεν είναι τόσο σημαντικές, διότι το πραγματικό νόημα Mukti δεν αντανακλάτε πάνω τους καθώς αυτά τα τρία είδη απελευθέρωσης δεν είναι μόνιμα. Επίσης σε κάθε μια από τις τρεις απελευθερώσεις, η ύπαρξη, θα έχει κάποια μορφή. Αφού εξαντληθεί η αξία της, θα χάσει το ουράνιο θείο σώμα της και θα ξαναγεννηθεί ως θνητός. Η τέταρτη όμως απελευθέρωση είναι διαφορετική, σε αυτήν η ύπαρξη δεν θα έχει σώμα και ούτε θα ξαναγεννηθεί. Αυτό κανονικά θα πρέπει να θεωρείται ως αληθινή απελευθέρωση.